My zde nebudeme polemizovat, zda je lepší zisk, či něco jiného. My se zde podíváme právě jen na ten zisk. Pokud je totiž poctivý, nelze proti někomu cokoli namítat. Jenže, co je poctivý?
Podívejme se na věc zcela jinak. Někdo se míní živit prodejem věcí. Lhostejno jakých. Myslíte, že mu půjde o blaho lidu, nebo o peníze? Napovím vám. To blaho to asi nebude, protože to by dotyčný pošel hlady jak pes. Bude chtít zisk. Takže nakoupí zboží a jme se prodávat. V kamenném obchodě, ale i po internetu. Jenže, zde se mu moc nedaří. Proč? Protože jeho obchod není vidět. To, že je web dělán v Drupalu nevadí. Ale není vidět. To se musí napravit, takže Drupal SEO a lidé zde se musí postarat o to, aby se to změnilo. Ovšem pochopitelně s nimi musí prodejce uzavřít smlouvu. Pak teprve se může těšit na vyšší zisky.
V SEO Prestashop umí totéž a samozřejmě i jejich činnost zvýší obrat. Podotýkám, že jakémukoli prodejci.
Zřejmě se vám to stále jeví celé záhadné, ale to jsem chtěl. Nyní vám to vysvětlím. SEO není žádný druh reklamy, která prodej zvýší. SEO to dělá naprosto jinak. Totiž napraví tu chybu „neviditelnosti“. Umí totiž web, který je zašitý někde vzadu, přemístit pěkně dopředu na viditelná místa. Na pozice, kde bude mezi prvními a ne tam vzadu, kam už skoro nikdo nechodí. A to je tím klíčem k úspěchu. Bez toho nebude zisk.
Každý, kdo má špetku rozumu a míní svůj obchod, vážně se spojí s odborníky na tuto problematiku, ostatně, zde má na ně přímo odkaz. Ti to lidé s ním nejprve rozeberou situaci a navrhnou způsoby řešení. Pak se vybere ten nejvhodnější a po nějaké době se začnou sypat objednávky. Jedna za druhou a bude to fofr.
Pokud i vy máte potíže se svým webem, je jedno jakým, ale chcete jej mít mezi prvními, postupujte dle rady v tomto článku. Odkaz poznáte tak, že má jinou barvu.