Každá firma chce, aby měl její web co největší návštěvnost. Ta samozřejmě závisí především na vzhledu a obsahu oné stránky, avšak to není ani zdaleka vše. Stejně důležité je i to, abychom se na ní mohli snadno orientovat a najít tam rychle informace, které potřebujeme.
Ve snaze vyřešit tento problém mnozí webmasteři začali na své weby dávat takzvané sitemap Revize Elektro Revtech, tedy mapu stránky. Jedná se jednoduše o soubor, který návštěvníkům řekne, co se kde na stránce nachází a jak se k tomu dostat. Nebudou tedy muset již zdlouhavě pátrat, pokud budou chtít nějakou konkrétní informaci.
Samozřejmě se můžeme ptát, zda je to skutečně tak účinné opatření. Koneckonců, přiznejme si, kolik z nás kdy mapu stránky navštívilo, i když byla na daném webu k dispozici? Většinou jen málokdo, neboť dnešní weby jsou konstruovány tak, aby navigace v nich byla takřka intuitivní. To však neznamená, že je tomu tak všude.
I dnes se najdou internetové stránky, které rozhodně nejsou tak přehledné, jak by mohly být. Navíc zdaleka ne každý uživatel internetu se v něm dokáže s přehledem orientovat. A právě v těchto případech nám pomůže, pokud budou mít k dispozici návod, jak se dostat tam, kam potřebují.
Díky tomu pak firma nepřijde o zisky, které by jí jinak utekly, neboť potenciální zákazník by nenašel například katalog výrobků či jejich specifikace. A to byla škoda, neboť vytvoření takovéto mapy stránek finanční náklady na web příliš nezvýší. Na druhou stranu potenciální zisk tyto náklady vyváží.
Rozhodně se tedy zdá, že pro firmy je výhodné, pokud tuto strategii implementují. Můžeme se tedy ptát, proč to nedělají všechny. Odpovědí je, že mnoho firem cílí především na zákazníky, o kterých předpokládají, že se v práci s internetem vyznají. Problém je, že jim tak mohou zbytečně unikat zákazníci, kteří by u nich jinak nakoupili. A to by byla rozhodně škoda.