Reklamní propagace je činnost, kterou si nemůže dovolit zanedbat v podstatě nikdo, kdo chce prodávat své výrobky, anebo poskytovat nějaké užitečné služby. Bez reklamy se o vás lidé nedozví, a pokud ano, tak většinou jde pouze o místní obyvatelstvo, anebo přátele a známé, kteří o vašich aktivitách již vědí.
O vás, jakožto provozovateli výdělečné činnosti, také vypovídá způsob, jakým reklamu provádíte. Jedním z nich může být i reklamní textil, a velmi záleží na tom, jakému výrobku zde dáte přednost.
Jaký typ textilie volíte – zde promlouvá hlavně cena a praktičnost. Kupříkladu mikina z kvalitního materiálu není zrovna nejlevnější a tu byste měli nabízet pouze lidem, kteří vám investici vrátí, např. stálým zákazníkům, kteří nakupují pravidelně. To samé platí i o dalších výrobcích, jako jsou deštníky, flash disky, budíky, nástěnné hodiny atd. Naopak levnější výrobky pro širší klientelu mohou být keramické hrnky, bavlněná reklamní trička, kšiltovky, rukavice nebo ponožky.
Jakou preferujete barvu – velmi záleží na barevném spektru potištěných předmětů. Zde nejlépe vyzní zejména silně kontrastní barvy, jako je např. červený či modrý nápis na bílém nebo žlutém tričku, žlutá výšivka na modré mikině, bílá výšivka na zelené kšiltovce či bílý potisk na sytě červeném deštníku. Barev se neobávejte, lidem udělá radost obvykle každá pastelová barva, pokud je výrazná a není příliš vybledlá a „laciná“.
Jaký materiál chcete dopřát svým zákazníkům – záleží také na kvalitě (gramáži) tkaniny, např. trička mohou být téměř průhledná, jak jsou tenká, jsou to ty typické levné výrobky z tržnic, jejichž kvalita je ovšem velmi pofiderní, a v takovém případě byste si od zákazníků odnesli spíše ostudu. Ať už tedy dáte přednost deštníkům, čepicím, anebo mikinám, vždy by se mělo jednat o výrobky, které se nebudou válet ve skříni, protože je nikdo nechce nosit, anebo vzápětí skončí z tohoto důvodu v popelnici.